kära klosett

haha. oh jesus vad situationer kan bli jobbiga. Jag var tvungen att..ja,spy nyss(misstänker min köttfärssås!) flög ner med sån fart i porslinsstolen att toalettvattnet bestämde sig för att flyga upp, I MITT ANSIKTE!! Var tvungen att spy igen..och igen.
Ps. Min bror lär sig dessutom aldrig att göra rent toan efter att han byggt björnar. Något jag kunde studera noga nu!
haha. oh jesus vad situationer kan bli jobbiga. Jag var tvungen att..ja,spy nyss(misstänker min köttfärssås och ni vet ju hur det ser ut när det bestämmer sig för att komma upp igen!) flög ner med sån fart i porslinet att toalettvattnet bestämde sig för att flyga upp, I MITT ANSIKTE!! Var tvungen att spy igen..och igen.
Ps. Min bror lär sig dessutom aldrig att göra rent toan efter att han byggt björnar. Något jag kunde studera noga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0