Torsdag

Klev upp 06.00 imorse och vinglade omkring i huset i minst 20 minuter.

Pappa är den bästa väckarklockan. Han ropar en gång med en mörk och skrämmande röst och ber en att sticka ut huvudet så han ser att man står upp,och om man inte står utanför dörren och vinkar åt honom inom 10 sekunder, så kommer han upp till rummet. Och de vill jag gärna undvika,då han kommer gå i taket och han såg mitt rum just nu. Men jag skyller enkelt på att jag har så mycket att göra just nu. Stressigt liv!
Nåja,imorse åkta vi till Undersåkers kyrka, och sen upp i skogen i 20 minuter tills vi nådde stället där vi skulle ha våran barista-kurs. Vi lärde oss iallafall massor bara idag! Jag älskar mina kurser jag läser! Jag älskar till och med så många kurser så jag läser fler än jag behöver! Men de skadar absolut ingen. Bara bra för mig! 

Jag har gått runt och varit grinig och ilsken hela dagen! Jag bet mig i läppen och var trevlig hela morgonen, enda tills en kille i min klass sms:ar mig och säger att de är mitt fel att han inte visste om att han skulle åka till Undersåker med tidigare bussen. VAFAN!

Sen stör jag mig något så OTROLIGT när folk inte gör det dom ska på lektionerna, eller "åker hem och pluggar där istället". Tror dom på allvar att dom får något gjort? Dom lägger sig och sover,och då äre vi som faktiskt koncentrerar oss på lektionerna som blir drabbade,för de är vi som måste upprepa allt i flera veckor framöver för att vissa inte lyssnat om/glömt bort vad dom ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0