Söndag

Jag drömmer de konstigaste drömmarna man kan tänka sig. Inatt drömde jag iallafall detta:

Jag var i en skog,och det var dimma och snö,nästan som i första Narnia-filmen (men egentligen var de bara ovanför vårat hus,i våran stuga). Jag visslade på min pappa som tydligen också var i skogen,fast längre bort. Jag såg 2 rävar som stack upp sina huvuden på två olika ställen. Sen börjar jag höra något konstigt grymtande. Så jag vänder mig om och ser 2 otroligt märkliga djur. Blandning på hund och björn. En började gå mot mig,så jag rycker tag i dörren in till stugan och går in. Plötsligt har jag en bebis i min famn. Så jag får panik och börjar kolla mig omkring. Då är det bara en toalett jag gått in på. Genom de frostade glaset på dörren ser jag att djuret är utanför, så jag försöker att få tyst på bebisen. Men jag börjar höra röster, och jag ser människor gå utanför dörren,så jag bestämmer mig för att gå ut. Och där står Big Brother-Rodney med ett gevär. Odjuren jag såg tidigare var hans jakthundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0