Torsdag

Såg lite ur "100 dagar",en dokumentär om Sd som sändes igår på svt1. Alltså,jag kan inte uttycka mig om hur mycket jag avskyr honom och hans äckliga anhängare. Lågutbildade bönder och äckliga stekare. Alla dom är antingen för lata för att jobba,och ligger då hellre på soffan och ser på "ronny och ragge" eller så har dom sina föräldrar som kommer betala deras räkningar för resten av deras liv och som ogillar när människor från andra folkgrupper dansar snyggare än dom på stockholms alla krogar.

Det är för mig helt obegripligt hur man kan vara en sån "stolt svensk" så man skyller alla problem på invandrare. Och allt snack om att 90% av alla kriminella i sverige är invandrare. Det kan jag redan nu informera om att det inte stämmer. Och dom kriminella invandrarna i sverige måste kanske gå så långt,när människor i detta land är som dom är.

Den enda glädjen jag fick ut av denna dokumentär,är att det fortfarande finns svenskar som skakar på huvudet och knappt kan se på dessa Sd:are. Det värmer lite i mitt tyska hjärta.

Jimmie,hoppas du blir skjuten av laserturken!



Kommentarer
Postat av: tess

jag tror att den statistiken sitter i att alla de svenska som gör brott och är allmänt kriminella, inte "registeras" eller vad man ska säga. dom kommer undan lättare. därför är statistiken felaktig tror jag :)

2011-01-13 @ 16:02:26
URL: http://tesssires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0