Tisdag

Denna dag har varit värdelös. Sovit och målat..typ. Kan inte sluta tänka. Det är svårt just nu.


Men jag ska iallafall berätta om min konstiga dröm!:

Jag var på någon fest,och hade tydligen tagit med min hund? Stötte på Terese,Elvira och Johan Persson (?). Han tyckte om Viggo iallafall! Sen helt plötsligt var vi uppe på fjället och tränade. Vi skulle hoppa fallskärm,och jag skulle hoppa med Jennie Morén. Vi skulle springa ner från fjället och ner och ta på oss några fula dykardräkt,hjälm i någon färgglad färg och gummistövlar. Och detta skulle gå på tid,och jag förstod ingenting så jag var sist. Höll på att missa flygplanet! Sen helt plötsligt var vi i Ullådalen och skulle klättra över en fors. Vi var dessutom max 6 år gamla. (och det sjukaste var att denna del har varit en dröm förut,så jag visste vad som skulle hända). Vi hade med oss någon liten och knubbig pojke som jag visste skulle ramla i och dö, men ändå försökte jag rädda honom. Det gick dock inte.

Vaknade av att jag fick ett par byxor i ansiktet som min syster kastat på mig,för hon skulle vidare till Berlin och ville säga hejdå.

Nu ska jag fortsätta med att måla. Eller iallafall försöka.

branofint,hejdå

här får ni mig när jag är bandmedlem i W.A.S.P. Har sågklingor på pattar och murra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0