Söndag

Hej hopp!


Ikväll är det söndag,och jag har haft "spelkväll" med min kära familj. Vann inte attack-tärning ikväll,utan första pris kammade Johan hem. Det förtjänade han!

Igår var jag ute och röjde med Elvira. (marcus var med på ett hörn) Vi hade väldigt kul. Elvira hann både visa pattarna,fundera på om någon ser om hon onanerar (?) på kebab-toan, raggat upp en viss herr Ericsson och lära mig hur man drack jäger-bomber som en riktig kvinna. Marcus var så fasligt full så han till och med dansade,vilket sällan händer tyvärr. Han bjöd upp alla han stötte på,vilket roade mig förbenat mycket. Dansade tryckare med någon spansk snubbe och var även uppe några gånger på scenen. Så idag tog vi oss en promenad ner på ica med viggo,och hade det kul. När jag sedan skulle skjutsa ner honom på min super-spark så började jag tyvärr styra åt alla håll,så det slutade med att jag i all hast for rakt över styret och ner på isen. Vilken fantastisk syn för alla omkring,så jag kunde inte annat än att skratta. Marcus satt oberört kvar på sparken och skrattade.

Imorgon är det skola,och det kan väl suga på många nivåer.

Även att jag skaffat mig ett jobb i Italien över sommaren. Hur gött är inte det?




På återseende kamrater



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0