Måndag

JA,idag hade jag min första praktikdag,och som vanligt gör jag bort mig..Vilket fick mig att komma och tänka på flera pinsamma saker jag gjort. Så nu ska jag dela med mig av dom till er,mina få men åh,så trogna läsare!

3:e plats

Jag hade varit på Ica och handlat salladsgrejer. Jag hade på mig mina fräcka (men ack så hala) stövlar. När jag satt första steget utanför dörren känner jag hur jag halkar till,och när jag sedan skall stabelisera min kropp genom att spänna den,känner jag (och hör) hur en prutt smiter ut ur min rumpa. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Det vet jag nog fortfarande inte!

2:a plats

Hände idag,dagen till ära..jag hade ju som sagt min första praktikdag på Grappa. Och vi skulle torka hyllorna. Skipper hade lyft ner en sjukt tung låda för jag inte orkat den. Så han narrade mig väl lite för att jag var så klen. Så när den skulle upp igen tänkte jag imponera,och inte vilken imponering som helst,utan jag skulle fan lyfta upp den gristunga lådan med knäna,och inte med ryggen. Så när jag fått ett bra grepp om lådan och allt känns bra,rycker jag till för att det skall gå så lätt som möjligt. Men halvvägs upp,så hör (och känner jag) hur mina brallor spricker!!! Och jag hade string på mig,så Skipper trodde inte jag hade några trosor på mig säkerligen. Jag ville dö. Så resten av kvällen fick jag gå med tyget mellan skinkorna,så det istället såg ut som det skar in som fan. Inte nice!


1:a plats
(lätt det pinsammaste)

En dag när jag skulle bege mig till skolan med bussen,insåg jag att jag var väldigt tidig. Så jag bestämde mig för att gå in på stationen i Duved och sätta mig,för att smita från kylan lite. Jag kände mig lite pruttig i magen redan innan,så jag tittade runt om de var mer folk där,IFALL det skulle hända att de slank ut ett litet pip. Men jag var helt ensam,så jag satte mig ner. Började sjunga med min morgonhesa röst (superbra ackustik där inne) ett tag. Tills jag inser att jag måste prutta. Eftersom de inte var någon där inne så pruttade jag. Och det var världens mest högljudda prutt. Fnissar till lite och fortsätter sjunga. Men sen känner jag den förbannad lukten..så jag sniffar högt i luften och utbrister ett "UHH!". Blockar kaxigt upp min parfymflaska ur väskan och sprutar lite i luften. Fortsätter återigen att sjunga tills...jag hör hur det prasslar till 2 bänkar ifrån mig. Och upp reser sig en ung kille. Han har alltså legat där hela tiden!! Jag måste totalförstört hans syn på brudar alltså. 

Så om du ser detta,någon gång. FÖRLÅT!

ja,3 pinsamma historier. Hoppas ni njuter av skadeglädjen! Det skulle jag gjort om de hände er!

Hare bra!




Kommentarer
Postat av: jonnaponna

hahaha jag skrattar så gott varje gång du berättar om den pinsamma incidenten på stationen!

så brutalt bra! hahaha

2011-08-04 @ 11:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0