Måndag

ahvafannnn.

Idag har jag fotat mig själv och målat. Är väldigt kul. Men tyvärr har jag inget tålamod i min kropp,så jag ger snabbt upp,något jag försöker bli bättre på.

Imorgon åker min fina syster tillbaka till Berlin,vilket suger. Hon kommer inte tillbaka förren i mars.lång tid!

och snart börjar skolan igen. vill kräkas lite varje gång jag påminns om ett sånt helvete. Jag mår verkligen inte bra när skolan är igång. Stress och oro tar över min kropp. Det är jobbigt!


tänkte väl mest berätta det. Det får bli ett mer oseriöst och långt inlägg en annan dag.

smell you,mates!


hoppas bilden gör er lite glada.


Kommentarer
Postat av: Albin

Jätte vacker bild unni!

2011-01-04 @ 04:15:11
Postat av: Emie

den gjorde mig lite glad iallafall! :D

2011-01-04 @ 15:43:44
URL: http://eajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0