Torsdag

Vaknade upp med migrän imorse. Fick mig lite tabletter av Tarja så jag mådde bättre på eftermiddagen. Ikväll har vi bara ätit sallad och kollat på tv. Nu sitter jag och lyssnar på musik och har samma känsla som om jag vore nervös. Vet ej varför. det är en jobbig känsla. Den senaste veckan har jag ju som sagt haft praktik,och den har varit fruktansvärt enformig. Städat,städat och återigen städat. jag jobbar dock med väldigt roliga kvinnor,vilket är skönt. Nästa vecka sköter jag frukosten istället. Och sluta tidigt om dagarna. Skönt!

Jag saknar min marcus.
I helgen blir det Hugo och halloween-utklädnad. Tänkte ni skulle få se en liten teeser på mina dress! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0