Tisdag

Please slow down. I need to find peace, anywhere in me. I feel like I am under water,struggeling to get air. I feel like im lost in this body, trying to get inside my head.

I wanna know what I am thinking and what I am feeling.
What I want my life to be.


Idag spöade Freddan mig på monopol,god damn!  Men han hade väl sin nybörjartur. Får ta en returmatch imorgon. Sitter och är inte ett dugg trött. Skriver med Bea och lyssnar på mösik.

Men nu antar jag väl att jag ska sova,eller något! Kanske porrsurfa lite.

tjana banana!

Kommentarer
Postat av: Bea

Din lilla snuskhummer :)

2010-07-13 @ 03:49:49
Postat av: tess

jag saknar dig !

2010-07-13 @ 11:58:13
URL: http://tesssires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0