Torsdag

Idag har det varit en konstig dag. Varför vet jag inte. Nu på kvällskvisten är jag lite deppig. Kanske är det för att Marcus inte är här. Han har varit här i 2 nätter,och vi har haft det så mysigt. Jag älskar dig.
Snart fyller jag 18 år,och jag börjar få lite ångest över det. Jag fattar inte hur allt kunnat gå så fort. Jag var ju liten och go för ett litet tag sedan känns det som. Sådär liten så man kunde krypa upp i pappas famn och när en handduk täckte hela ens kropp. Jag fattar verkligen inte.  Nu finns det ju verkligen inget återvändo. Nu måste jag segla själv. Jag kommer aldrig mer att vara liten. Jobbigt känns det.

På lördag blir det dippan med Pelle,Elvira och Matilda förhoppningsvis.
Och söndag blir det middag med familjen och marcus. För då ska jag få presenter. (det bästa med födelsedagar,heh.)


vi hörs!


dessutom saknar jag iranien.


Kommentarer
Postat av: Albin

dags att blogga igen va, unni?? ;)

2010-04-15 @ 10:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0