Onsdag

har jag plötsligt blivit sjuk eller? ja.
Helt hopplöst! tack viran,för hostan du gett mig.

Idag har jag iallafall varit sjuk,och hemma hos viran. Vi har degat i soffan och kollat på tv. somnade i några timmar men vaknade av att jag hade en bjässe-hund slickandes i mitt ansikte. Nu på senare kväll har vi haft lite spa-mys.  Vaxade lite behåring och rensade käften ordentligt. Nu är den lika ren som..den renaste mun man kan hitta!

Imorgon är vi nog redo för skola igen, men man vet aldrig. kanske är jag redan död imorgon. heh.

sitter och njuter av Melissa Horn's vackra stämma. Vilket geni hon är. "sen en tid tillbaka" är underbar. blir så sprallig och glad av refrängen.

jag saknar marcus jättemycket,men det är bara till att bita ihop. Jag är så kär och lycklig. Jag älskar dig,marcus.

 Nu är det ju dock Viran på bilden, men det kanske ni märker. I love you,ärtan.

Kommentarer
Postat av: A

men äntligen ett blogginlägg ;):)

2010-02-11 @ 09:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0