Måndag

I helgen har jag sovit hos Viran,och haft det gött. Vaknade imorse av att en katt låg mellan mina ben och spann.(misstolka det för fan inte) kunde knappt röra mig. Sen drog vi till skolan. Missade ju bussen och fick då ta en taxi. Betala billigare än vi egentligen skulle då taxi-gubben sa att man skulle vara snäll när det var kallt ute. Serverade lite bord och hade ont lite överallt i kroppen. Sen gick jag och viran och solade,och såg sen ut som tomater då vi fick syn på tavlan med information om de nya rören som var insatta. Vi solade alltså i 20 minuter,då vi kanske bara behövt 10 för att få lite färg på huden. Nåja,man lär sig av sina misstag. Imorgon blir det prov i servering och redovisning om grönsaker..det är roligt att gå i skolan. I helgen ska jag jobba och fylla 18 år. Marcus kommer hit imorgon också. Det ska bli mysigt.

tax och box.


albin,du är min enda trogna läsare med världens skönaste hår. så break it down,yo!




Kommentarer
Postat av: Albin

<3

2010-02-23 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0