torsdag

Alltså..Erik Hassle.
Vilket geni till kille,vilka texter han sätter ihop. Alla orginella uttryck,fraser och meningar byter han ut,och gör dom unika. Han får det ändå att passa så bra ihop.
Jag vet att jag alltid tjatar om Erik Hassle,och jag är ledsen att säga detta MEN jag kommer skriva många flera inlägg om honom. Jag är,och jag vet att det låter helt utvecklingsstört,men jag är nog lite kär i honom. På riktigt.

dessa låtar alltså. genialiskt!

-feels like the first time
-Isn't it obvious
-Back to bed
-Bitter end
-wanna be loved
-Make it in time
-Love me to pieces

synd bara att han glömde ta med mig till england. Men det är okej,var inte borta för länge bara.

u n n i m ü l l e r ä r k ä r i e r i k h a s s l e




Kommentarer
Postat av: sanna

wanna be loved is müsig

2009-08-28 @ 23:11:31
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: Emma Lundström Nilsson

SJUKT BRA! <3

2009-09-01 @ 08:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0