tisdag

haha,idag har jag bara haft lektioner i åre. soft!
Dagen gick rätt snabbt,med tanke på att vi mest bara satt och snackade,då lärarna hade strulat till både de ena och de andra!
Vi fick schema för dagarna i åre,och delades även in i grupper.

Dom första fyra veckorna skall jag vara i hotell-gruppen. Nice! lära oss kopiera och sånt.

Mötte även oväntat och ouppskattat möte på byn,så jag kastade mig hastigt bakom en bil. När Elvira bara fortsatte gå utan att märka mitt försök till att fly,fick jag stå/ligga där själv och ja, skratta lite för mig själv.
fick sedan resa mig upp,skratta lite med dom och kolla åt ett annat håll i väntan på att få gå därifrån. Spatserade snabbt iväg och vinkade hej då i farten!

vi drog hem till Jimmy på kvällen,och det var roligt. Elvira grinade på balkongen och jag blev så pass skrämd av Jimmy så jag trampade i fatet med vatten och alla fimpar. Uäh!

imorgon är det järpen som gäller- jag saknar Palmcrantzskolan sjukt mycket.

hejdå

Kommentarer
Postat av: terese

östersund saknar dig.

2009-08-26 @ 20:50:51
URL: http://tesssires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0