sista dagen på yran och Pasha in the wood.

Elloy!
ikväll är det sista dagen på yran, och både dead by april och erik hassle kommer. Jag ska stå längst fram och bara stirra och sjunga med. hoppas att han tar upp mig på scenen och friar till mig direkt.

Igår var jag och iranien och kikade på Lorentz & m.sakarias och det var awesome! Dock missade jag "mayham",men det är så livet är. ikväll ska jag vara i god tid till både Hassle och Dba, och jag är taggad till tusen!

Åkte även karuseller igår,och jag och iranien hade det askul. Tess satt i mitten och skrattade så hon inte kunde andas. Gött mos!

hoppas att ni har en lika rolig kväll som jag kommer att ha.

tjillevippen.


Kommentarer
Postat av: terese

höhö, skitsnack ;) jag kunde andas... lite iaf !

och jag måste få göra en bloggdesign till dig, och du SKA fortsätta uppdatera.

2009-08-03 @ 15:59:43
URL: http://tesssires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0