lördag och skola.

idag har jag checkat in den nya klassen,och jag är INTE glatt överraskad. Klassen består utav norrlänningar och stockholmare och jag vet inte vilka jag ska hänga med. Om jag ens ska hänga med någon..uäh!
Jag minns en stekare jävligt väl, som hette...viggo,emil eller något sånt. Han såg förjävlig ut. Tur att jag hade elvira med mig!

Det visar sig vad de är för folk på måndag,och om jag kommer att komma överrens med dom.
 
Jag och min kära mamma sprang även runt i spöregn mitt i byn,pga att jag har en jävligt klantig syster som tappat bort sin telefon igår (ja,hon var full!),och nu skulle vi ju hitta den där snubben som hittat hannas telefon och ville lämna tillbaka den. Mamma hade envisats om att han skulle få sig en chockladstrut,och jag blev bara sur över att hon är en sådan jävla mes. tacka honom och gå därifrån bara!

fick mina nya fina vita låga converse,så nu ska jag gå in dom också. Och en elefant av..hajben? Om jag inte minns fel. rätt äckligt! men med tanke på att jag ogillar hajar,så skadar det mig inte! en haj mindre att frukta!

Tjjjjärå


-träffade även erikperik i stan här om dagen,och vi hade som vanligt kul! han får avsluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0