hemma

Nu är jag hemma i huset,med en syster.
Lyssnar på Metro station. Hade nästan glömt bort dom.
Var och käkade på subway med Pelle och Thomas,och drog sedan med dom till Tingshuset där dom spelade lite gitarr och trummor i deras replokal. Pelle grimarserar så roligt när han spelar gitarr,och thomas ser bara helt galen ut. Sen drog jag hem,packade mitt och klev på bussen påväg hem. Penisen (som alltid,oturligt nog,kör bussen),satt som vanligt och tittade i backspegeln på saker han inte skulle titta på,och småfnittrade för sig själv. Hans exem vill man inte ta på.
Nu är jag hemma iallfall,och det känns skönt!

Jag och maja har pratat om att ha kräftkalas hos mig på fredag/lördag. Fast jag har hårdnekat till haklapp och hatt.

tjarrå

här får ni en bild på jonna,för att jag blir lika glad varje gång av denna bild.
 

Kommentarer
Postat av: Majabaja

vad sägs som att jag dissar haklappen om hattar är okej? ;)

2009-08-05 @ 15:57:11
Postat av: jonna

fin bild unobruno:)

2009-08-13 @ 01:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0